Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

ik ben op zoek naar een laptop voor office, 3D ontwerp,film en muziek:

• Budget: 1850,00 € (inclusief BTW wel te verstaan)
  • Vereisten:
    • T9300 processor met 6MB L2 cache
    • 4GB Ram
    • goede grafische kaart
    • 17" of groter
    • Harde schijf van minstens 120GB
    • Gewicht is van geen belang - is meer bedoeld als desktopvervanger - movable en niet portable. Batterij is dus ook minder belangrijk

[*]Dit is m'n eerste laptop, bijgevolg is wat raad welkom:

• welke merken ?
    • waarop letten ?
    • iemand goede ervaringen ?

Thx

Geplaatst:

hp heeft eentje met 3GB ram en dezelfde specsvoor 1500€ dacht ik. de 9920 van acer (20") met dergelijk specs kost er 1999 dacht ik. ben zelf van plan de hp te kopen.

Geplaatst:

ik vrees een beetje of je het met dat budget kan halen, maar probeer een HP DV9700T te krijgen. Die kan aan al je eisen voldoen (hoewel ik twijfel over de prijs).

Acer sowieso laten staan, als er daar iets defect aan gaat kan je een maand wachten voor je hem terug ziet. Garantie die op niets trekt dus.

Van Dell kan je de XPS 1730M krijgen met

T9300

4 gig ram

8700m GT grafische kaart

160 gig HD

17" 1920x1200 scherm

4 jaar premium support (dus herstelling bij jou thuis).

De prijs is wel 2222€; maar je hebt natuurlijk 2 jaar langer (en vooral betere) garantie op dat systeem. Als je maar 2 jaar garantie neemt gaat er 90€ af, dus dan komt je systeem op 2132€.

Geen misse prijs voor zo'n zware laptop als je t mij vraagt...

Geplaatst:
ik vrees een beetje of je het met dat budget kan halen, maar probeer een HP DV9700T te krijgen. Die kan aan al je eisen voldoen (hoewel ik twijfel over de prijs).

Acer sowieso laten staan, als er daar iets defect aan gaat kan je een maand wachten voor je hem terug ziet. Garantie die op niets trekt dus.

Van Dell kan je de XPS 1730M krijgen met

T9300

4 gig ram

8700m GT grafische kaart

160 gig HD

17" 1920x1200 scherm

4 jaar premium support (dus herstelling bij jou thuis).

De prijs is wel 2222€; maar je hebt natuurlijk 2 jaar langer (en vooral betere) garantie op dat systeem. Als je maar 2 jaar garantie neemt gaat er 90€ af, dus dan komt je systeem op 2132€.

Geen misse prijs voor zo'n zware laptop als je t mij vraagt...

Ik heb zelf al eens rondgekeken en kom terecht bij ASUS:

ASUS G2SG-7T012G:

T9300 processor met 6MB L2 cache

4 GB ram

17" - is een noodzaak

300GB hard disc

Geforce 8700GT

1866 €

Is ASUS betrouwbaar, degelijk ? Is dit een goede keuze ? Hp heeft ook leuke alternatieven.

Geplaatst:

Asus is inderdaad wel een goed merk (maken echt goede laptop's), maar als je een laptop van Asus koopt & die vrij intensief gebruikt zou ik toch kijken om een verzekering te nemen voor dat toestel waarin ook een vervangtoestel bij een garantieclaim in zit.

Asus zijn producten zijn echt goed; helaas is hun service echt slecht. Als je je laptop 14 dagen of langer kan missen als er iets defect gaat zou ik hem kopen, anders zou ik dat niet doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.