Ga naar inhoud

laptop fijutsu Siemans zonder harde schijf geeft geen beeld


Aanbevolen berichten

mijn laptop met vista had een gecrashte harde schijf. graag laat ik een nieuwe harde schijf plaatsen, maar die persoon die dat wilt doen voor mij zegt dat hij zowiezo zonder harde schijf beeld had moeten geven. Zou ik nu riskeren de harde schijf aan te kopen zonder dat hij nu beeld geeft?Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dobermann, welkom op PCH.

Die persoon heeft het bij het rechte eind, je laptop zou idd beeld moeten hebben al is er geen HD aanwezig.

Dus eerst kijken dat je beeld hebt, anders zou ik de HD niet aankopen.

Geen beeld kan veroorzaakt worden door een defecte grafische kaart of ook wel eens door defect geheugen.

Je kan het geheugen eens uit de laptop halen en terug plaatsen, als het een slecht contact zou zijn in het geheugenslot lost dit het wel eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dobermann, welkom op PCH.

Die persoon heeft het bij het rechte eind, je laptop zou idd beeld moeten hebben al is er geen HD aanwezig.

Dus eerst kijken dat je beeld hebt, anders zou ik de HD niet aankopen.

Geen beeld kan veroorzaakt worden door een defecte grafische kaart of ook wel eens door defect geheugen.

Je kan het geheugen eens uit de laptop halen en terug plaatsen, als het een slecht contact zou zijn in het geheugenslot lost dit het wel eens op.

ok dankuwel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dobermann,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.