Ga naar inhoud

high end pc

Aanbevolen berichten

hallo,

heb hier een pc samengesteld, en ik vraag me af of dit een goede combinatie is, heb er de nieuwste generatie intel processor ingestopt namelijk de i7 3770k, met 1600 mhz 16gb, en daarop nog eens een nieuwe garfische kaart van asus met kloksnelheid 1060mhz, en nieuwste moederbord van asus, ik denk met thunderbolt..

ik werk wel niet met de befaamde lijst, als er dingen kunnen verbetert worden werk dan liefst onder de 1550 euro.

mvg

---------- Post toegevoegd om 19:32 ---------- Vorige post was om 19:29 ----------

1020mhz, sorry voor de typefout

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALTERNATE - BUILDERS,

hier is het, de computer is vooral bedoeld om degelijke spellen te spelen en dagelijks gebruik, monitor mag u ook kiezen, onder 350 euro, lieft met snelle reactie tyd, zoals 1 van iyama

---------- Post toegevoegd om 19:47 ---------- Vorige post was om 19:43 ----------

dit is voor de duidelijkheid de juiste lijst, de vorige, stond er 2 keer de grafische kaart van asus, heb ik bijgewerkt

---------- Post toegevoegd om 19:48 ---------- Vorige post was om 19:47 ----------

ALTERNATE - BUILDERS , dit is de juiste lijst, in de vorige stond er twee keer de asus kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

de grafische kaart mag als het om een high end pc gaat wel iets hoger (2gb ram) en ik mis een HDD van bijvoorbeeld 1TB

voor de rest ziet het er wel goed uit. houd er wel rekening mee dat je windows 7 moet aanschaffen

---------- Post toegevoegd om 20:39 ---------- Vorige post was om 20:31 ----------

en misschien is dit wel een goed scherm voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok! zit er goed uit! en de prijs is ietwat verduurt, maar zit een heel goed scherm bij enzo.

bedankt

---------- Post toegevoegd om 13:30 ---------- Vorige post was om 13:29 ----------

maar zoals bobschaart zij, heb maar 1 tb nodig als tweede schijf, natuurlijk wel met 64mb cache..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de samenstelling van Stegisoft is geen 1TB schijf te bespeuren, maar wel eentje van maar liefst 2TB! Ook met 64MB Cache. Lijkt me dat je op gebied van opslag geen problemen zal hebben.

Als je de samenstelling wat goedkoper wilt maken zonder merkbare prestaties op te offeren kan je eventueel een goedkopere behuizing nemen (Bitfenix Shinobi) en een wat goedkopere voeding zoals deze XFX.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.