Ga naar inhoud

[OPGELOST] msn virus, weeral, maar help aub

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

weer slecht nieuws denk ik e

Logfile of The Avenger Version 2.0, © by Swandog46

Swandog46's Public Anti-Malware Tools

Platform: Windows XP

Script file opened successfully.

Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.

No rootkits found!

Error: could not open file "C:\Documents and Settings\beheerder\LocalSettings\Temp\ebquéé£'£'%' 'msn'è%'fix''.exe"

Deletion of file "C:\Documents and Settings\beheerder\LocalSettings\Temp\ebquéé£'£'%' 'msn'è%'fix''.exe" failed!

Status: 0xc000003a (STATUS_OBJECT_PATH_NOT_FOUND)

--> bad path / the parent directory does not exist

Completed script processing.

Finished! Terminate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik niets verkeerd heb gedaan maar heb iets geprobeerd

Logfile of The Avenger Version 2.0, © by Swandog46

Swandog46's Public Anti-Malware Tools

Platform: Windows XP

Script file opened successfully.

Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.

No rootkits found!

File "C:\DOCUME~1\BEHEER~1\LOCALS~1\Temp\EBQU''~1.EXE" deleted successfully.

Completed script processing.

Finished! Terminate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik niets verkeerd heb gedaan maar heb iets geprobeerd
Zo wordt het verdomd handig voor mij, want dat is nu net wat ik je zou voorgesteld hebben om als volgende poging te wagen. Maar dan is dit inmiddels al gebeurd en met succes. Zal ik hier dan maar stoppen, de rest krijg je zelf ook wel opgelost :laugh:

Nee, ernstig nu. Die vermelding in die "Prefetch"-map mag je verwijderen (als dit lukt) via Windows Verkenner.

Voor de definitieve "doodsteek" gaan we even in je "register" moeten werken. Heb geen idee of je daar al ervaring mee hebt, maar het is de enige uitweg die momenteel nog rest. Ga via Start -> Uitvoeren -> typ regedit en OK. Dan opent zich het register van je PC. Maak - voor alle veiligheid - een backup van dit register via Bestand -> Exporteren.

Dan ga je op zoek naar de plaats waar die rare bestandsnaam te vinden is : waarschijnlijk is dit ergens als : HKLM\System\ControlSet001\services\sharedaccess\parameters\firewallpo licy\standardprofile\AuthorizedApplications\List.

Mocht je deze root niet vinden op je PC dan moet je met een zoekactie de juiste plaats in je register opsnorren. Zoek dan bvb. naar "Firewallpolicy". Op die plek zou je dat rare bestand ebquéé£'£'%' 'msn'è%'fix''.exe moeten terugvinden. De sleutel waarin dit staat mag je dan verwijderen.

De boel sluiten, je PC terug opstarten ... en dan lees ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het derde lijntje, je kent het ondertussen al. Dat met ebquéé£'£'%' 'msn'è%'fix''.exe in. Enkel dat ene lijntje !!!

En kijk dan eens opnieuw in HiJackThis naar die F2-lijn. Mocht ze er nog zijn, mag je ze weer eens proberen te fixen in HJT. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.