Ga naar inhoud

nieuwe 3D game PC

Aanbevolen berichten

heb er al tientallen gezien de laatste dagen en

bewaard omdat ik hem het duidelijkst vond.... gister
nog gevonden, heeft enkel nog maar introduction geupload.. maar vind dat em het toch goed uitlegd

Belangrijkste is wel dat de de handleiding van de moederbord goed leest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Belangrijkste is wel dat de de handleiding van de moederbord goed leest.

zal ik zeker doen....

uhm,,, ik heb net bericht gekregen dat het scherm maar dinsdag verwacht word... uhm,, is er een alternatief (27" - 3D) voor dezelfde prijs die ze wel op stock hebben,,,, .. en aangezien dat ik er zaterdag morgen omga,,, denk ik dat het ook te laat gaat zijn als het van de leveranciers komt....

EDIT: zelf ff gekeken,,, en blijkt dat de andere 3D schermen ten minste 130€ meer kosten.... zal het dus maar laten naleveren en wachten op de 3D experience

aangepast door manelin
Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm.... never mind

Excuus ik had de verkeerde leverdatum voor mij. Het beeldscherm is net bij ons binnen. Uw krijgt van ons een afhaalbericht wanneer uw order klaar voor uw staat.

en nu een flauwe hollander mop

misschien komt het omdat ik ze had geschreven dat ik verkies omdat te laten opsturen zodra ze het binnen hadden, en het een mooi gebaar zou zijn om dat kosteloos te doen... :)

aangepast door manelin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze dat zullen doen is twijfelachtig.

Jah,,, dacht ik ook,,, maar kon maar proberen ....

Deze veranderingen in levertijden kunnen helaas niet worden beïnvloed door Azerty. Als service bieden we u wel de mogelijkheid om te kiezen voor:

1) Kiezen voor deellevering *

2) Kiezen voor een alternatief product

3) Annuleren van het product

4) Bestelling behouden zoals het is en geduld hebben tot het produkt binnen komt

* indien u kiest voor deellevering, ontvangt u de reeds aanwezige artikel alvast, en worden de in backorder staande artikelen geleverd zodra deze binnen zijn. Hier worden extra verzendkosten voor gerekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt over iets gelezen,,, toen ik vanmiddag van me werk kwam had ik dat bericht van dat ie er dinsdag maar zal zijn,,,, en wat ik wou doen,, iets anders nemen of...., toen stuurde ik dat ik liever voor naleveren koos en indien mogelijk kosteloos... paar minuten erna kreeg ik mail dat ie een verkeerde leverdatum voor zich had en dat het scherm net was binnen gekomen.

dus alles is ok,,, :D :D :D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol,,, blijkbaar.... had het echt wel heel erg spijtig gevonden om vant weekend alles in elkaar te steken,,, en dan nog een week te moeten wachten om 3D te kunnen verkennen....

hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik wat in deze thread blijf hangen, en verslag uitbreng hoe alles verder uitpakt... Kan mss mensen inspireren om hun nieuwe PC zelf samen te steken... Ik ben zeker dat er genoeg mensen zijn die er niet bij nadenken omdat ze niet weten dat het eigenlijk vrij makkelijk is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.