Ga naar inhoud

Systeemherstel heeft LogonUIexe. verwijderd

Gast Dovahkhiin

Aanbevolen berichten

Gast Dovahkhiin

Hallo,

Gisteren deed ik een systeemherstel op m'n opa's laptop.

De laptop liep wat traag en hij kreeg geen internet meer.

Windows gaf me een aanbeveling om systeemherstel te doen en dat deed ik.

Na het systeemherstel dat in mijn ogen vlekkeloos verlopen was starte de laptop vanzelf weer op.

Dan Kreeg ik een foutmelding die zei dat LogonUIexe. verwijderd was.

Zo kan ik niet inloggen en het systeemherstel ongedaan maken (herstelpunt is ingesteld)

Mijn vraag was moet ik dit via de veilige modus doen of heeft iemand nog een ander idee ?

Bij voorbaat bedankt,

Guillaume

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de Windows DVD hebt kun je een opstartherstel uitvoeren. Hoe je dat doet vind je in de onderstaande link. Indien je in de veilige modus kunt komen kun je inderdaad ook nog eens systeemherstel starten. Met F8 heb je ook nog de optie laats bekende goede configuratie. Lukt dat allemaal niet en heb je geen Windows DVD dan dien je met de herstel DVD's of partitie van de laptop fabrikant te werken. Kijk hierbij wel uit aangezien je een destructieve en/of niet destructieve systeemherstel hebt afhankelijk van wat de fabrikant meelevert. Bij een destructief herstel ben je je gegevens kwijt.

Opstartherstel - Windows 7-functies - Microsoft Windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.