Ga naar inhoud

Probleem bij opstarten


ballz

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

normaal wanneer ik m'n pc opstart, hoor je voor 3 seconden een soort van hard "geruis"

(alsof hij wordt opgewonden) waarna je een piepje hoort en het beeld verschijnt op het scherm.

Nu wanneer ik hem 5 minuten geleden wou opstarten bleef dit "geruis" en kwam er maar geen geluidje/noch zie ik iets op het scherm verschijnen.. Heb dit probleem al eerder gehad, ik trok toen even de stekker eruit, probleem opgelost. Maar nu blijft het geruis iedere keer ik op de aan- en uitknop druk en wil hij niet opstarten.

Ik moet hierbij vermelden dat het al een vrij "oude" pc is, ongeveer 7 jaar oud. De preciese details van m'n computer weet ik niet echt, zou dat moeten opzoeken indien nodig (ben kind of newbish op dat vlak :embarassed:).

Weet iemand van jullie dé oplossing of moet ik gewoon geduldig zijn en hem even laten rusten?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.