Ga naar inhoud

Acer Aspire t 120 start niet meer op


Aanbevolen berichten

Hallo ik had een 2e hands acer Aspire t120 gekocht , windows geinstalleerd , werkte goed na wat software installaties en updates xp startte de computer niet meer op , de monitor bleef oranje branden harde schijf zat geen beweging in , met opstarten reageren de cd rom drives en floppy drive wel maar harde schijf start niet door kan dus ook niet in bios , heb al bios reset gegeven mocht ook niet baten andere harde schijf die zeker goed is mocht ook niet baten , ik kwam erwel achter dat zodra ik de ide kabel los haalde de harde schijven herrie gingen maken ofwel draaien gingen . maarja zonder ide kabel kun je dan nog niets .

Heeft iemand een idee wat t probleem kan zijn ? koeler op de processor reageert ook tis een amd athlon xp 2600 + ik baal hier echt van want ik had geen garantie op t 2e hands kastje .

Wat kan er loos zijn een instabiel board of zo ?

Ik hoor het gaarne .

Met vriendelijke groet ,

The Force

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.