Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag mensen van help forum ik heb een vraag om dat ik er niks van ken ik zou graag fotos van mijn pc naar de tv krijgen. ik heb een laptop hp draadloos en een smart tv ook draadloos. men eerste vraag is heb ik nog andere zaken nodig omdit tot stand te brengen en ten tweede hoe moet ik het doen. als iemand mij wil helpen een zeer simpele uitleg iendien mogelijk a u b

Geplaatst:

Kan je het merk en de volledige type-aanduiding van de laptop en het tv-toestel plaatsen ?...

Je gaat deze gegevens vinden op de onderzijde (laptop) en de achterzijde (tv) van de toestellen.

Geplaatst:

dag Asus ik zal u geven wat ik heb hopelijk is het genoeg:hp pavilion g7 nootbook:miroprocessor intel®cori3-2330mcpu@2.20ghz:4GB: slots 1 4GBsodinn other 1333mhzadata technologie:huidige resolutie1600x900:vernieuwingsnelheid 60 systeemkaart1671 09.49: systeem bios f.42: netwerk interface rolink RT5390 802.11b/g/n wifi adapter :draadloos netwerk:

nu de tv:smart led tv samsung :(5series) beeldresolutie 1920x1080: tv systeem analoog:B/G, D/K, L, I (afhankelijk van de landkeuze) Digitaal: DVB-T/DVB-C/DVB-S2, schermformaat 94cm, geluid 10Wx2:de modum van belgacom is b-box2: en eenHD decorder van belgacom Asus meer kan ik niet vinden groetjes mon

Geplaatst:

Afgaande op wat je van gegevens doorgeeft van je TV-toestel ga ik er van uit dat je een Samsung UE37D5000 hebt, dit toestel beschikt over een USB-poort.

De minst omslachtige oplossing is dat je werkt met een USB-stick, dan heb je verder geen kabels en dergelijke nodig.

Voor zo'n €10 heb je reeds een stick van 4GB, waarop je ongeveer zo'n 2000 (!) foto's kan zetten.

Een stick kan je tegenwoordig in zowat elke supermarkt kopen, maar kan je ook online bestellen...dan dien je wel rekening te houden met eventuele verzendingskosten...als voorbeeld vind je hier (klik er op) tal van USB-sticks.

Je kopieert de foto's van je laptop naar je stick, plugt de stick in je TV en je kan de foto's bekijken...ben je ze beu, dan wis je ze.

Anderzijds kan je de stick makkelijk meenemen en staan je foto's er veilig op: in het geval dat er wat mocht gebeuren met de laptop heb je nog altijd een exemplaar op een externe geheugendrager.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.