Ga naar inhoud

links worden niet doorverbonden met sites en de PC schakelt zichzelf regelmatig uit

Gast wjhradings

Aanbevolen berichten

Gast wjhradings

Beste Kape,

Ik kom nog even terug op je laatste vraag: hoe staat het nu. Het is zo dat ik heb een mail van je ontvangen met een link erin om naar het bericht door te schakelen. Ik krijg een donkere pagina van Google met de vermelding: heleaas Google is niet je brouwser. Ik heb een Google ikoon op de werkbal staan (naast de klok) en die werkt goed. Daar kan ik wel mee op internet. Bij programmainstellingen staat een exploirer die niets doet en dezelfde zwarte pagina geeft al bij de enen Google link. onderin de pagina staat een soort oog met een roodkruisje erdoor, als ik mijn cursor er op houd dan geeft hij aan: 'Privecierrapport'. Als ik een pagina sluit dan hapert de muis even, het lijkt of hij blijkt hangen. ook moet ik meerdere keren per dag steeds dezelfde update instaleren van Micro sort Net Framework 3.0 SP2 XP86 KB2604110. Is dit op te lossen? ik zou het graag van je horen met vriendelijke groeten Willem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast wjhradings

Ja dat is inderdaad. de melding is precies: Google Chroom is niet je standaardbrowser. Het staat in een gele balk bovenaan met een mogelijkheid om te herstellen en een mogelijkheid om Google in te stellen als stanbdaardbrowser, maar dat werkt ook niet. Er komt ook nog een venster mee daarin staat: "Uw profiel kan niet correct worden geopend. Sommige functies zijn wellicht niet beschikbaar. Controleer of het profiel wel bestaat en of u beschikt over lees- en schrijfrechten voor de inhoud van het profiel".

aangepast door wjhradings
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings

IK heb Chroom als standaard ingesteld. Als ik een mail van PC help krijg dan werkt de link niet. Ik kan alen via de browser naar de deze website gaan. er komen twee meldingen: 1. de indentiteit van deze website is niet geverivieerd en 2. uw verbinding met PC Help is niet gecodeerd. Hoe kan ik dit oplossen. mvrgr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings
De foutmeldingen die je van Chrome krijgt, zijn niet abnormaal. Kijk HIER even voor wat meer toelichting.
Beste Kape,

dank voor je reactie. Ik werk nu even op een laptop want zojuist is de PC vastgelopen. Ik kan er nu helemaal niets meer mee. Als ik naar al die meldeingen kijk waar de link me naar toe verwijst dan is mijn eerste gedachte weg met dat ding want ik heb er veel te weinig kennis van. maar ja zo kom ik niet verder. Ik vraag me af wat er aan de hand is met google op mijn Pc. want sinds ik die weer heb gedowload is het weer mis. Wat kan ik nog doen. Ik hoop dat je me kan helpen met vriendelijke groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wjhradings
Het is best mogelijk dat uw pc vast loopt met Google Chrome.

Ik heb dat vandaag zelf aan de hand gehad.

Gebruikt best een ander browser zoals Internet explorer of Firefox.

Ik heb het gedaan en hij werkt weer als en raket bedankt met een vriendelijke groet Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.