Ga naar inhoud

Acer laptop heel erg traag


Pascal_

Aanbevolen berichten

Onder de verwijderde items door Combofix (zie "Andere Verwijderingen" in het log), zit er geen eentje die verwijst naar programma's als Internet Explorer of ITunes. Het verdwijnen ervan is dus zeker niet het gevolg van dit tooltje.

Je meldt nu dat alles weer prima verloopt. Betekent dat ook dat de snelheid weer OK is en de traagheid opgelost ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is raar dan dat ie in dat logje staat dat ze niet verwijderd zijn. Maar bijna al mijn programma's die erop stonden daar kon ik niet bij of wilde niet openen. Ik heb ze zelfs op verschillende plaatsen op me harde schijf proberen te openen maar steeds werd gezegd dat ze verwijderd waren.

Ja hij loopt goed omdat ik al mijn programma's weer kan gebruiken die ik nodig heb. Heb me laptop teruggezet naar woensdag aangezien dat mijn laatste herstelpunt was. Dus voordat ik al die programmatjes had laten draaien. Dus ik ben eigenlijk weer terug bij af toen ik begon.

Ik denk misschien dat de traagheid ook wel komt omdat ik mijn laptop sinds ik hem heb niet heb schoongemaakt aan de binnenkant. Ik wilde dat zelf proberen de laatste keer maar om bij deze Acer laptop bij de ventilatoren te komen moet hij helemaal uit elkaar gehaald worden en dat kan ik natuurlijk niet zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan deze suggesties heb ik vrij weinig aangezien ik niet goed bij mijn ventilatoren kan komen. Ik kan alleen door de spleetjes zien waar de lucht uitkomt. Die voelt altijd heel erg warm aan. Om goed bij deze onderdelen te komen moet mijn hele laptop dus uit elkaar. Dat hebben ze van Acer weer lekker ontworpen moet ik zeggen. Bij een desktop kon je veel beter bij deze dingen. Ik ga dus binnenkort wel ff langs een computerwinkel om hem daar na te laten kijken. Die kunnen beter met de laptop overweg dan ik. En hopen dat er nu wel iets uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.