Ga naar inhoud

Na melding verandering achternaam kom ik niet meer op facebook, krijg een wit scherm

Josey

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik kreeg een melding om mijn achternaam te veranderen. (had een andere achternaam).

Heb veranderd in een andere naam maar sindsdien als ik inlog krijg ik een wit scherm.

En kan ik helemaal niks.

In de link staat: facebook.com/checkpoint

Hoe kom ik weer in mijn account?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Josey,

Welkom op het PCH...

Hier werd al een gelijkaardig probleem behandeld. Helaas konden we niet anders voorstellen dan contact op te nemen met Facebook.

Basiszaken die je kan proberen zijn:

• Internet opnieuw opstarten
  • Harde paginarefresh doen ctrl+f5
  • Cache legen

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mako, bedankt voor je reactie.

De punten die je benoemt heb heb ik al gedaan.

Dat topic heb ik inderdaad gezien, er staat dat het opgelost was. Ik heb contact opgenomen met ts maar die had een ander profiel gemaakt. En dat doe ik liever niet. Ik wil gewoon in mijn huidige profiel komen.

Ik hoop zo graag dat iemand een oplossing weet voor dit probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Josey, Katrien,

Je kan volgende misschien proberen; paswoord resetten

1. Ga naar Facebook
  2. Geef je gebruikersnaam (e-mail) in en probeer 3 keer een willekeurig paswoord
  3. In de securtiy check typ je de correcte woorden over
  4. Klik op 'this is me'
  5. Stuur een password reset mail naar je e-mailadres
  6. Vul de code die je via mail hebt ontvangen in
  7. Kies een nieuw wachtwoord

Kan dit wel succes opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het even proberen

---------- Post toegevoegd om 17:56 ---------- Vorige post was om 17:50 ----------

Ik heb het gedaan en krijg nu nog steeds een wit scherm nadat ik mijn nieuwe wachtwoord heb aangemaakt.

In de link/url staat facebook.com en daarna checkpoint en daarna next en allemaal tekentjes en update security info

---------- Post toegevoegd om 18:00 ---------- Vorige post was om 17:56 ----------

Ging net weer proberen in te loggen maar krijg weer dezelfde link als hiervoor en een wit scherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het cachegeheugen & de cookies al verwijdert hebt....dan ligt het probleem bij Facebook zelf.

Je kan het misschien snel ff met een andere browser proberen om zeker te zijn dat het niet aan je specifieke browser ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even met mijn moeders facebook ingelogd en die doet het wel

Het ligt dan aan Facebook zelf, je moet Facebook dan contacteren, want zij zijn de enigsten die toegang tot je account hebben, om dit terug te laten functioneren. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.