Ga naar inhoud

[OPGELOST] films op youtube,.. niet op volledig scherm

Meneertje

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ik heb sinds vandaag een Asus note book aangeschaft en deze geeft hetzelfde rare beeld.

Ik heb direct een schone windows installatie uitgevoerd (dus geen recovery van asus) en alle laatste drivers en updates uitgevoerd.

Zonder enig resultaat.

Mijn laptop specs: HD2600 videokaart. windows vista en ie 7

ALs iemand een oplossing weet heel graag!

Mvg Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen,

Nog geen 5 minuten na het posten van mijn vorige berichtje heb ik dan de oplossing gevonden.

Als u het filmpje klein afspeelt en je klikt met de rechtermuisknop op de afspeelbalk onder het filmpje krijg je de mogelijkheid om op settings te klikken.

Als je hier op klik krijg je een klein veld met Display te zien. Hier kun je: "enable hardware acceleration" uitschakelen. Als je dit hebt gedaan kun je de filmpjes weer op volledig beeld bekijken.

Dit is in ieder geval bij mij de oplossig :)

Succes!

Mvg Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen,

Nog geen 5 minuten na het posten van mijn vorige berichtje heb ik dan de oplossing gevonden.

Als u het filmpje klein afspeelt en je klikt met de rechtermuisknop op de afspeelbalk onder het filmpje krijg je de mogelijkheid om op settings te klikken.

Als je hier op klik krijg je een klein veld met Display te zien. Hier kun je: "enable hardware acceleration" uitschakelen. Als je dit hebt gedaan kun je de filmpjes weer op volledig beeld bekijken.

Dit is in ieder geval bij mij de oplossig :)

Succes!

Mvg Roy

Hallo! Ik moet je bedanken want jouw oplossing werkt ook bij mij :D Merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

[/url]Multimedia - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.