Ga naar inhoud

RunDLL en windows security problemen


romijo

Aanbevolen berichten

Héééééél véééééél dank !!!! :top: maar ik ben er nog niet doe precies wat je zegt om combofix te uninstaleren, maar i.p.v. begint hij zich te instaleren en gaat opnieuw de eerdere procedure doen ?? overigens staat hij er 2x op in downloads en op bureaublad.

dus ben ik nog maar niet verder gegaan met de schoonmaak, zal toch denk ik het rijtje op volgorde af moeten werken.

wacht eerst je antwoord even af.

vr.gr.

---------- Post toegevoegd om 20:05 ---------- Vorige post was om 20:03 ----------

heb het wel tot 3x toe geprobeerd en was ik weer vergeten die virusscanner uit te schakelen dus dat maar snel gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Indien Combofix gewoon terug opstart, heb je vermoedelijk geen rekening gehouden met de juiste schrijfwijze van ComboFix /Uninstall. Vóór de slash en nà Combofix moet je een spatie laten ... en dan wordt Combofix (normaal) wél verwijderd.

Dus ComboFix /Uninstall ;-)

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn omdat hij op 2 plaatsten staat? in downloads en bureaublad

---------- Post toegevoegd om 21:01 ---------- Vorige post was om 20:58 ----------

heb het tooltje gebruikt en hij zegt eerste instantie niet correct nog een keer en zegt done

moet ik dan nog wat doen? combofix staat er nog wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

---------- Post toegevoegd om 21:06 ---------- Vorige post was om 21:04 ----------

ik bedoelde zal even kijken, maar heb ik inmiddels gedaan en hij staat in downloads en op bureaublad

---------- Post toegevoegd om 21:08 ---------- Vorige post was om 21:06 ----------

en is geen map maar gewoon beiden zijn de tooltjes

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.