Ga naar inhoud

contactpersonen

Alphons

Aanbevolen berichten

Ik heb windows live mail in windows7. Na de laatste update zijn mijn contactpersonen uit de email verdwenen.

Als ik in email, links onderaan op contactpersonen druk komt er niets te staan.

De contactpersonen staan wel in de bibliotheek op mijn computer maar mijn email programma ziet ze niet.

Ik kan maar niet vinden hoe ik de bibliotheek kan koppelen aan mijn email programma.

Graag een tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het herstellen van lokale contacten door het herstel van de Windows Live\Contactsmap naar de vorige versie:

1. Klik Start, typ volgende in het zoekveld en druk op Enter: %userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows Live
  2. Klik met de rechtermuisknop op de map Contactpersonen
  3. Kies Vorige versies herstellen

LET OP: De optie "Windows Back-up" moet vooraf zijn ingeschakeld omdit te laten werken.

Een alternatieve oplossing is het uitvoeren van een systeemherstel;back-up van je contacten,upgraden naar de laatste versie, en dan importeer je contactenals ze ontbreken na de upgrade.

Bron:Ik ben mijn contacten, emails kwijt en krijg de foutmelding ‘Kan - Microsoft Answers

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.