Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen,

Voor stage proberen we nu een Ubuntu-server te laten crashes. Dit wil ik doen met behulp van pingen in de command prompt.

Ik heb de mogelijkheid om steeds opnieuw cmd op te starten en onderstaande code in te voeren, maar dit schiet niet op.

ping server -l 65500 -t

Nu weet ik dat je met een .bat bestand steeds een programma kunt openen, maar ook een opdracht in CMD kunt openen.

Ik probeer nu om er via een batch file ervoor te zorgen dat je CMD steeds opent en tegelijk de ping-opdracht invoert, dus dat je een soort DDOS-idee krijgt.

Deze actie moet een nog nader te bepalen aantal keren worden uitgevoerd, bijvoorbeeld 10 keer. Je moet dan dus 10 CMD-schermpjes krijgen waarin de ping-opdracht wordt uitgevoerd.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Gegroet!

Doemar

---------- Post toegevoegd om 14:01 ---------- Vorige post was om 13:49 ----------

Code al gevonden :)

Ik heb de volgende code ingevoerd in een .bat bestand en deze regel nu 20x onder elkaar gezet. Nu werkt hij.

start cmd /C ping server -l 65500 -t

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie dat er wat fout is gegaan; dubbelpost.

M'n laptop kon niet 500 cmd schermpjes aan die continue 65500kb aan bestanden verstuurde :P

aangepast door Dippie
Geplaatst:

Waarom moet je zo vaak de command prompt laten openen? Je kan via de '-n'-optie van ping toch een willekeurig aantal pings laten uitvoeren?

Met volgende code voer je 10 pings uit naar een computer met het adres 192.168.1.1. De output en het tijdstip worden opgeslagen in een bestand ping.txt

@ECHO OFF

time /T >> ping.txt

ping 192.168.1.1 -n 10 >> ping.txt

Geplaatst:

Ik wilde proberen m'n ubuntu-server over te belasten door middel van heel veel pingopdrachten met een grootte van 65500kb. Helaas loopt m'n laptop eerder vast dan dat mijn server de geest gaf, hahaha.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.