Ga naar inhoud

windows 7 wil niet meer starten

Aanbevolen berichten

hallo,

om een lang verhaal kort te maken,

ik heb onlangs windows xp op mijn 2de harde schijf geinstalleerd.

op mijn eerste harde schijf staat windows 7 maar wanneer ik mijn pc opstart kan ik niet kiezen tussen windows 7 of windows xp, hij start onmiddelijk mijn windows xp.

ik heb eens in mijn BOOT.INI gekeken maar daar geraak ik niet veel wijzer uit, want die in windows 7 ziet er compleet anders uit.

zo ziet mijn BOOT.INI uit in windows xp:

[boot loader]

timout=3

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect

iemand enig idee hoe ik terug mijn windows 7 kan opstarten?

wanneer ik mijn harde schijf met windows xp uithaal en enkel mijn windows 7 harde schijf laat zitten, start hij ook niet op, dan komt er een plat streepje en pinkt dat tot ik mijn pc afsluit.

MVG,

dudefreaker3

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag dudefreaker3,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.