Ga naar inhoud

geheugendump

sers

Aanbevolen berichten

Bovendien in de gebruikersaanwijzing staat wel iets over "clearing forgotten passwords"met een verwijzing inzake een 3 pin password jumper.

Als ik het lees begrijp ik wel hoe je het e.e.a. moet doen maar het geeft geen antwoord op de vraag hoe je dan het e.e.a instelt en of alle paswoorden zoals bv van je email account en met name van het draadloss modem ook niet verwijderd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb de usermanual on line gevonden! het staat hier Documentation

dit is de blz waarover ik het hierboven had:

[TABLE=class: centertable, width: 928]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][h=1]Manuals[/h]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 728]

[h=2]Clearing Forgotten Passwords[/h][TABLE]

[TR]

[TD]caution.gif[/TD]

[TD]CAUTION: Before you begin any of the procedures in this section, follow the safety instructions in your Owner's Manual or Product Information Guide.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

1. Follow the procedures in "Before You Begin."
  2. Locate the 3-pin password jumper (CLR PSSWRD) on the system board, and attach the jumper plug to pins 2 and 3 to clear the password.

[TABLE]

[TR]

[TD]note.gif[/TD]

[TD]NOTE: When you receive your computer, the jumper plug is attached to pins 1 and 2.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

1. Replace the computer cover.
  2. Connect your computer and monitor to electrical outlets, and turn them on.
  3. After the Microsoft® Windows® desktop appears on your computer, shut down the computer.
  4. Turn off the monitor and disconnect it from the electrical outlet.
  5. Disconnect the computer power cable from the electrical outlet, and press the power button to ground the system board.
  6. Remove the computer cover.
  7. Locate the 3-pin password jumper (CLR PASSWRD) on the system board and attach the jumper to pins 1 and 2 to reenable the password feature.
  8. Replace the computer cover.

[TABLE]

[TR]

[TD]notice.gif[/TD]

[TD]NOTICE: To connect a network cable, first plug the cable into the network wall jack and then plug it into the computer.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

1. Connect your computer and devices to electrical outlets, and turn them on.

Back to Contents Page

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een aanvulling: Als ik met rechts op de opdrachtprompt druk komt er een pop up met de 2 opties zoals boven beschreven

als ik onder "huidige gebruiker(Dell\Eigenaar) het vinkje weghaal bij de tekst "mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's" dan begint hij te lopen tot het moment dat ik er een cdrom in moet doen.

Ik heb alle cd's die ik van Dell heb geprobeerd maar krijg steeds het bericht dat het de verkeerde cd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

De password reset die je hierboven aanhaalt is voor BIOS paswoorden en niet voor paswoorden die je in een Windows omgeving aanmaakt en gebruikt.

Als je bij je Dell account het paswoord leeg laat kun je dan verder?

Als je de melding krijgt dat je de foute cd hebt is het waarschijnlijk geen installatie cd van Windows XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

Zie #53. De test heeft volgens mij gelopen. Het geheim was dat ik eerst de CD erin moest doen en niet wachten tot hij met het verzoek kwam.

Er verscheen een pop up met een lopende balk met daarin de tekst met zoiets van "het systeem controleert of alle onderdelen van Windows XP aanwezig zijn

Toen heb ik gezocht naar het bestandje. Niets gevonden.

Ik heb de opdracht findstr /c:"[sR]" %windir%\\Logs\\CBS\\CBS.log > "%userprofile%\\Desktop\\sfcdetails.txt"

gepasted en via opdrachtprompt ingevoerd en ook via zoeken. maar hij kan het bestand niet vinden.

Of moet ik direct nadat de test is gelopen deze opdracht ingeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.