Ga naar inhoud

Nieuwe PC budget 1500euro!!

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Zoals vermeld in de titel wil ik een nieuwe pc samenstellen en dit met een budget van 1500 euro. Muis, toetsenbord en scherm heb ik al dus dit valt buiten het budget.

Waar heb ik een PC voor nodig: Gaming en om op internet te surfen.

Wat is mijn budget: mijn maximaal budget is €1500

Een merkcomputer of een samenstelling: ik ga voor een samenstelling

Ga ik overklokken: normaal niet maar toch liefst de mogelijkheid tot overklokken

Ga ik later upgraden: ja

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig: USB 3.0

Ga ik zelf assembleren: Ja

Heb ik een besturingssysteem nodig: Nee

Ga ik zelf installeren: Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen:

Als CPU had ik graag een intel core i7 ikzelf dacht aan deze(Intel Core i7 Ivy Bridge 3770K - 3,5 GHz - Cache L3 8 MB)

Als koeler voor processor zou ikzelf deze nemen hyper tx3 evo

Als behuizing een antec DF 85

en als grafische kaart een ASUS radeon hd9750

Heb ik nog randapparatuur nodig: Nee

Heb ik specifieke wensen:

Liefst een opslagruimte van 1TB

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel: Ik woon in belgië en heb geen specifieke webwinkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op PC-Helpforum. Ik heb een samenstelling gemaakt en zo veel mogelijk rekening gehouden met je wensen:

Samenstelling:

Als processor nemen we de i7 3770K, geplaatst op een MSI Z77A-GD65 moederbord. Het geheugen Corsair Vengeance 8GB, redelijk overklokbaar en goedkoop. Als grafische kaart geen HD 7950, maar wel een GTX 670, want deze is in zowat alle opzichten beter.

Als opstartschijf nemen we de razendsnelle OCZ Vertex 4 128GB SSD, voor een vloeiende computerervaring. Als opslagschijf nemen we dan een Seagate 2TB harde schijf, werkend op 7200 toeren per minuut en 64MB cache. Uiteraard is een DVD-brander ook toegevoegd.

De behuizing is de Antec DF-85, zoals gevraagd. Het systeem wordt gevoed door een Seasonic X-760 voeding, en de processor wordt gekoeld door een Gelid Tranquillo Rev. 2, die stukken beter presteert dan de TX3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.