Ga naar inhoud

nachtelijk opstarten

Ephron

Aanbevolen berichten

hey,

ik heb een windows vista vaste pc(Sony Vaio),

die 's nachts als hij in sluimerstand staat om klokslag 1u opstart.

gisteren sloot ik hardwarematig de internetverbinding af,

en toen hij om 1u opstartte kreeg ik deze foutmelding:

post-34932-1417704955,5981_thumb.jpg

bij microsoft security essentials staat nochtans de optie

om automatisch te updaten uitgeschakeld.

kan iemand helpen?

bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk haalt je MSE uw computer uit de slaapstand. Standaard mogen geplande taken in de energiebeheerinstellingen de computer niet uit de slaap- of sluimerstand halen. Sommige programma's halen de computer mogelijk wel uit de slaapstand als de instellingen zijn gewijzigd.

Instellen dat programma's uw computer niet uit de slaapstand mogen halen

• Open Energiebeheer door achtereenvolgens te klikken op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging en Energiebeheer.
  • Klik op de pagina Selecteer een energiebeheerschema op De schema-instellingen wijzigen voor het schema dat u wilt wijzigen.
  • Klik op Geavanceerde energie-instellingen wijzigen op de pagina Geavanceerde energie-instellingen wijzigen.
  • Vouw op het tabblad Geavanceerde instellingen de optie Slaapstand uit, vouw vervolgens de optie Activeringstimers toestaan uit en kies Uitschakelen zowel wanneer de computer de accu gebruikt als wanneer de computer is aangesloten op de netspanning en klik vervolgens op OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Sorry voor het late bericht.

Ik moet namelijk steeds tot 's nachts wachten tot ik kan testen,

en ben dan nog weggeweest.

In elk geval: de 'wake on LAN' optie uitschakelen werkte!

De activeringstimers afzetten had geen effect.

Bedankt iedereen voor de oplossingen!

Groetjes,

Ephron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost !... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.