Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb dus m'n template gemaakt .. en heb die gesliced : dan opslaan als web .. dan openen in dreamweaver

en ik zie m'n template :) nu het probleem:

ik wil typpen op een achtergrond van die template .. als ik begin met 1 letter te typen dan verschuift hans m'n template .. helemaal anders ..

ik zou willen die afb vast zetten ofzo zodat deze afb niet meer verschuiven .. ( text velden is gwn zwarte afb dus kan da veranderen in een color gwn ( ook zwart )

kheb ook da keer geprobeert om te typpen dan maar zelfde probleem als vorige .. alles verschuift :s

ik zou willen alles vast zetten dus :) en mss text veld met een scroll doen ..

kan iemand m'n probleem oplossen?

allesinds bedankt !

ByE

Geplaatst:

ik ken er niet veel van, websites maken is niet mijn sterkste punt,

maar ik zou denken dat je tabbelen moet maken en elke afbeelding in een apparte tabel zetten. Zou dat geen oplossing zijn?

Geplaatst:

meh .. daz saaai ! ge moet dan altijd in photoshop u text slicen = en kunne ze nie op link drukken enzo .. en als je er een heleboel foto's enzo wil opplaatsen enzo ...

Geplaatst:
Als je je website maakt in photoshop en dan sliced, is het de bedoeling dat je tekst er ook al op staat.

Nou als je rond kijkt op het web,

is geen een redelijk professionele website zo gemaakt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.