Ga naar inhoud

spontane reboot en BSOD

pooniels

Aanbevolen berichten

Ik gebruik geen Firewire, maar mijn muis zou inderdaad van Logitech kunnen zijn.

Hiervoor heb ik zelf geen drivers geïnstalleerd, ook al gebeurt dat misschien automatisch als je zo'n muis aansluit.

Ik heb vele maanden lang geen problemen gehad (met Logitech) en vind het vreemd dat zoiets nu ineens begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat een eventuele driver van Logitech voor problemen kan zorgen.

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord, maar zoals ik al zei ben ik alleen in het weekend bij deze pc.

Er gebeurde niks vreemds terwijl ik in veilige modus was, het enige wat ik daar kon vinden was dat Superfetch niet werkte.

Pc herstart en Superfetch blijkt gewoon gestart te zijn, dus ik heb nog steeds geen idee wat het probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clean boot ingesteld, crashreboot voordat ik kon herstarten. Meteen na opstarten alweer een crashreboot, een teken dat het probleem ook tijdens de clean boot aanwezig is.

Ook hoorde ik vandaag dat de gast-account vrijwel meteen crasht.

aangepast door pooniels
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.