Ga naar inhoud

spontane reboot en BSOD

pooniels

Aanbevolen berichten

Ik heb verder niks aan mijn pc toegevoegd, dus jouw berekening zal waarschijnlijk gewoon kloppen.

Het is vreemd dat ik recentelijk pas problemen heb met mijn pc, daarvoor is het lang goed gegaan.

Is er een manier om te controleren of er problemen zijn met de voeding?

Er is vandaag nog niks misgegaan, en ik koop ook liever geen nieuwe voordat ik iets zeker weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is er in je vrienden of kennissenkring iemand die een voeding heeft liggen, desnoods in een oude pc als ze maar meer stroom kan leveren dan welke je nu in je pc hebt.

Je zou eventueel als je beschikt over een multimeter de voeding kunnen doormeten tijdens gebruik en bij het starten van je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Deze week zijn het ineens alleen complete freezes van een aantal minuten, alleen een bsod als ik opstartherstel probeer na een geforceerde herstart.

Mijn NVIDIA begaf het ineens, misschien ligt het hier aan. Probeer nu een nieuwe driver te vinden.

aangepast door pooniels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude NVIDIA driver verwijderd en de (volgens hun website) nieuwste versie geïnstalleerd, helaas heeft ook dit niet geholpen...

Ook leken er ineens problemen te zijn met het geluid bij verschillende games, spontaan half wegvallen en loops.

Ik overweeg een complete wipe en nieuwe windows-installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Je hardware configuratie is deze ongewijzigd gebleven?

Je maakt gebruik van verschillende geheugenlatjes in je pc haal het latje van 2GB eens uit je pc en kijk eens of het iets oplost.

Het gebeurt wel eens dat het gebruik van verschillende geheugen groottes voor problemen zorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.