Ga naar inhoud

CD TEXT voor Sony en Philips autoradio

carambole

Aanbevolen berichten

Oude dure Sony autoradio geeft zelfs geen info bij gekochte muziek cd(no title,no artist).Ik vind niet direct een brander bij Linux.MS heeft zijn Nero.

Ik ben wel van plan om de cd wisselaar te vervangen door mp3 speler.Misschien gaat de Tag dan via aux-in naar de HU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

xdroast en Nerolinux(6) kunnen dat.Dat is enkel voor de HU.Maar ik ga er een Player MGS-X1 op aansluiten.Dus wordt dat de ID3 Tag die je op de stick zet.Een adapter is dan nodig om het bus systeem(digitaal spdif) v/d cd wisselaar te gebruiken.De tag komt dan op het display en bediening via de HU is dan ook mogelijk.

Naar Convert2 (adapter) heb ik al gemaild.Bij Ebay zoek ik nog wat verder.Omdat de HU een actieve analyzer heeft doe ik er een beetje moeite voor.

Ik heb een interface voor de iPod van Sony gevonden.De UniLink (spdif)laadt de iPod,bediening en tag gaat via de HU.

aangepast door carambole
't Moet niet altijd nieuw zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.