Ga naar inhoud

Micro van Laptop


Gast 1720C

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik wilde de persoon een hart onder de riem steken. Vele mensen die worden geholpen door vrijwiligers, vinden diet de normaalste zaak van de wereld. "De anderen" zijn er immers om te helpen. Ik spreek uit ervaring. Ik heb zelf reeds meerdere personen geholpen op het domein waar ik een tamelijk grondige kennis van heb. Op discussies waar ik niet voldoende kennis van heb, ga ik niet in. Tot hiertoe heb ik weinig dankbetuigingen ontvangen. Toch kan ik het niet nalaten om anderen te helpen. Daarom mijn lovende woorden voor de prachtige en klaar en duidelijke uitleg van deze persoon.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je de handleiding downloaden van je medion.

Vanaf blz. 60 lees je alles, veel is het niet, over het gebruik van de webcam.

In Windows messenger kan je via extra naar audio en video instellen gaan.

Zo kan je ook de webcamera instellen voor gebruik in MSN.

Als alles correct is, heb je al eens getest met iemand anders?

Want is de andere pc die het geluid moet ontvangen wel in orde, zit daar misschien het probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Ik heb reeds van alles geprobeerd ook de instellingen via extra. Wanneer ik echter naar test microfone levels by speaking into the microfone with your normal speaking voice ga, dan gebeurt er niets. Het kader naast dit item blijft ledig.

Niettemin, hartelijk bedankt voor uw steun.

Bedankt.

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou natuurlijk altijd kunnen, dat deze nooit gewerkt heeft, en ook nooit zal werken.

Wat mij wel opvalt (door even te googelen) is dat er véél mensen blijkbaar problemen hebben om die microfoon werkende te krijgen.

Ik weet nog dat bij de laptop van mijn vader, de CD-Drive niet werkte, heb er ook lang naar moeten zoeken, en dit was blijkbaar een algemeen probleem bij die serie Medion laptops. Uiteindelijk moest er een registerwaarde aangepast worden...

Je kan ook dit even bekijken: Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Hardware en Geluiden -> Geluid

Er zal nu een venster openen als de microfoon ertussen staat klik erop, als deze er niet tussen staat, ga dan naar de tab Opnemen, hier zou de microfoon dan tussen moeten staan. Druk op de microfoon en druk dan op 'Eigenschappen'. Er zal een ander venster openen kijk dan onderaan bij 'Gebruik van apparaat' of deze op 'Dit apparaat gebruiken (inschakelen)' staat.

Als dit niet het geval is, verander dit en druk op OK.

=> Dit is nog een mogelijke oplossing, als je dit nog niet nagekeken had. xD

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Timoo,

Hartelijk dank dat U opnieuw de tijd ervan af doet om mij te helpen. De uitleg is opnieuw "heel duidelijk en in klare taal uitgelegd".

Ik heb alle richtlijnen zorgvuldig opgevolgd maar niets helpt. De micro staat als gebruiksklaar aangeduid.

Wel heb ik onder micro het schuivertje verder naar rechts opgeschoven met als resultaat dat er nu een groen blokje is verschenen in deze balk, maar helaas wil hij niet werken.

Bedankt nogmaals voor uw hulp en wanneer ik U eens tegenkom, beloof ik U, U zat te maken -tenminste als U drinkt!

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat gaat je niet lukken denk ik, want ik drink niet zoveel. ;-)

De goocheldoos is wel leeg nu... Ik zal nog eens diep nadenken, en googelen, maar ik vrees er nu toch wel voor. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bedankt voor de geleverde inspanningen. Als U zich niet in de drank wilt verdoen, dan zullen we wel een ander middeltje vinden!

Nogmaals hartelijk bedankt,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, Ik zou anders de Driver van je geluidskaart eens opnieuw proberen te installeren.

Deze kan je vinden op deze site: (= Site van de laptop fabrikant) MEDION Belgi - Stuurprogramma

Typ in het eerste zoekvak MD 96350 in. Er zal dan een scherm openen (zie afbeelding).

En download daar deze driver (Zie afbeelding) post-35002-1417704972,0841_thumb.png

Als je dat bestand gedownload hebt, zul je het moeten openen, als je het opent zal er gevraagd worden 'Extract to', kies hier voor het bureaublad. Als het klaar is, ga naar je bureaublad, je zal daar een map vinden, genaamd: Audio. Open deze map en je zal daar een setup zien staan, open dit en volg de instructies. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.