Ga naar inhoud

Micro van Laptop


Gast 1720C

Aanbevolen berichten

Geachte Timoo,

Bedankt. Alweer een duidelijke en in klare verstaanbare (althans voor een leek) taal uitgelegd. Van waar haalt U het?

Ik heb heel nauwkeurig alle stappen gevolgd die U hebt beschreven.

Alles verliep heel goed tot op het moment dat ik het extra naar het bureaublad moest sturen.

Onder bureaublad was er geen audio te vinden wel webcam, datum 29/06/2012 bestandsmap.

Toen ik daar op klikte vond ik: BISON XP VISTA 32.64 ver 7.32.701.11

Deze was onderverdeeld in data 1 en data 2

Wanneer daar werd op geklikt vond ik, de inhoud van beide data luidt:(van 15/09/2007) cabinet file.

Wanneer daar wordt opgeklikt volgt de melding dat deze niet kan worden geopend.

Nogmaals, verschrikkelijk wel bedankt. U steekt daar enorm veel tijd in.

Moest ik U kunnen helpen op het gebied van fotografie of beeldbewerking in Photoshop of montage in Adobe, laat het mij gerust weten. Ik weet anders niet hoe ik U op een andere manier mijn erkentelijkheid voor uw steun zou kunnen betuigen.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download deze driver (klik erop) , het is een exe bestand.

Dubbelklik erop.

Het kan zijn dat je onderstaande ziet, kies dan uitvoeren.

post-23245-1417704972,3214_thumb.jpg

Dan zie je volgend scherm, kies de locatie waar je wil opslaan.

In jouw geval zou het op het bureaublad staan.

En kies extract.

post-23245-1417704972,3491_thumb.jpg

Je ziet de map audio op de locatie die je gekozen hebt (bureaublad).

Open die.

post-23245-1417704972,3679_thumb.jpg

Dan zie je onderstaande map, open die.

post-23245-1417704972,4234_thumb.jpg

Dan zie je onderstaande bestanden, kies het setup bestand zoals hieronder gemarkeerd.

Dubbelklik erop, de installatie begint.

post-23245-1417704972,4415_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Na het zorgvuldig uitvoeren van alles wat U hebt opgegeven, wilde ik de Messenger opstarten doch zodra ik naar videobericht ging kreeg ik volgend bericht te lezen: er is geen verbinding met de webcam.

Bedankt voor de inspanning.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in MSN naar extra gaat.

Dan naar audio en video instellen staat dan bij microfoon de juiste webcam geselecteerd?

Normaal gezien zie je een groen balkje bewegen als je praat of geluiden maakt.

Hoe harde je spreekt hoe meer dat de balk naar geel en rood gaat.

Lukt dat?

Dan is je webcam in orde.

post-23245-1417704972,4701_thumb.png

post-23245-1417704972,4997_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Ik geraak er totaal niet meer aan uit.

Ik heb alles gedaan, stap voor stap zoals U zo welwillend waart mij uit te leggen. Resultaat: ik ben zelfs de koppeling naar mijn MSN messenger kwijt.

Heb geprobeerd het programma te downloaden maar dan komen ze af met iets als "essentials" waarbij ze een hele resem op de

laptop willen installeren en als leek vertrouw ik zulks niet.

Resultaat: ik ben alles kwijt en heb dan maar alles opgekuist van mijn laptop.

Toch wil ik U nogmaals bedanken voor de tijd die U aan mijn probleem hebt willen besteden.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de snelkoppeling op je bureaublad weg is, is daarom het programma nog niet weg.

En wat bedoel je met "alles opgekuist"?

Ga via start naar alle programma's tref je daar nog Windows live Messenger aan?

Klik er daar dan met de rechtermuisknop op en kies kopiëren naar..bureaublad (snelkoppeling maken)

Dan kan je terug vanaf je bureaublad naar MSN.

post-23245-1417704973,2998_thumb.png

post-23245-1417704973,3252_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, ik weet het niet meer nu...

En zoals Clarkie al zei, hoezo alles kwijt? Essentials is een programma met MSN in, en andere programma's bij, maar die kun je uitvinken, als je de setup start van Windows Live Essentials 2011. Dus je hebt nu je MSN volledig van je PC afgegooid?

Verder, mijn Photoshop kunsten beperken zich tot het nemen van een Stock-Photo, paar renders over te gooien, en tekst erop zetten, het is voor 90% Chinees voor mij. :embarassed:

Deze Photoshop kunsten vind ik echt.... NICE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Timoo,

Indien U er al niets van begrijpt, stel U dan eens in mijn plaats. Een volkomen leek op het gebied van P.C. of laptop.

Wat het voorstel over Photoshop betreft, dit is, en was enkel een teken van dankbaarheid voor de schitterende hulp die U mij reeds geboden hebt. Jammer genoeg heeft het tot niets geleid.

Dus indien Photoshop voor U 90% Chinees is, wat denkt U dan wanneer ik U zeg dat PC voor mij 1000% niet enkel Chinees maar ook Russisch, Arabisch en menig andere vreemde taal is behalve Nederlands, Engels, Frans, Duits een beetje Spaans en betalen.

Omdat in het woord betalen, ook het onderdeel taal opduikt.

Nogmaals bedankt.

Groeten,

1720C

---------- Post toegevoegd om 16:32 ---------- Vorige post was om 16:27 ----------

Beste Clarkie,

Nogmaals bedankt voor uw interventie. Doch ik vind nergens een link naar Messenger. Ik heb geprobeerd die te downloaden, doch ik kreeg een onbekend item binnen met name Babylon.

Ik heb het dan ook maar verwijderd.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw zeer gewaardeerde hulp.

Groeten,

1720C

P.S. Moesten wij niet zo ver uit elkaar wonen, zou ik zeggen kot U maar eens af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk via start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen of er iets van Windows essentials of messenger aanwezig is. Verwijder het dan.

Is er niets aanwezig voer dan onderstaande uit:

Windows live messenger kan je veilig downloaden via deze link.

Onderdelen die je niet nodig hebt vink je gewoon uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Het probleem blijft onopgelost niettegenstaande uw goede hulp.

Via uw link werd Messenger opnieuw ingesteld. Het probleem blijft dat ik geen gesprek kan voeren. Ik hoor mijn interlocuteur wel doch hij hoort mij niets dan ruis..

Jammer.

Toch duizendmaal bedankt.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.