Ga naar inhoud

Micro van Laptop


Gast 1720C

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zou het niet weten.

Gisteren avond is een vriend met zijn laptop bij mij geweest en we hebben geprobeerd om een gesprek aan te gaan.

Voorafgaandelijk heb ik wel uw uiterst goede en klare uitleg gevolgd om de messenger opnieuw te installeren en dit met uw opgegeven link, waarvoor nogmaals dank.

Wij hebben toen de beide laptops opgestart waarbij wij mekaar konden zien. Ik hoorde zijn commentaar doch hij hoorde mij niet.

Er kwam enkel ruis uit zijn speakers.

Ik zou begot niet weten hoe ik anders zou kunnen controleren of het aan die persoon zijn ontvangst ligt.

Ik hou eraan U nogmaals hartelijk te bedanken voor de interesse die U toont voor mijn probleem.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles gedaan zoals U beschreef. Tijdens het opnemen was er geen wavespoor of andere indicatie dat er iets werd opgenomen.

Windows audio niet gevonden, wel Windows media player. Het enige dat ik wel hoorde was geruis!

Bedankt voor uw tussenkomst.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opname wordt idd afgespeeld met Windows Media Player, het is een .wmv-bestand.

Ik weet niet wat je hebt opgenomen (eigen stem, radio, ... ?...) maar indien het volume van de stem luid genoeg was en je hoort enkel geruis bij het beluisteren van de gemaakte opname (je kan het volume regelen in Windows Media Player dmv het schuifbalkje) dan mag je mijns inziens stilaan gaan denken aan een hardwarematig probleem: een defecte microfoon of falende aansluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor uw interventie.

Ik heb in het verleden geprobeerd om kontakt op te nemen met Medion, doch te vergeefs.

Ik zal het probleem nu nogmaals proberen voor te leggen doch ditmaal via e-mail.

Jammer van de inspanningen die U hebt geleverd om mij te helpen doch ik kan niet anders dan U en de andere mensen die welwillend steun hebben verleend te bedanken!

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat je garantieperiode verstreken is en dat dergelijke interventies bij de fabrikant aardig wat centjes kunnen kosten zowel qua uurloon als qua verzendingskosten...bovendien moet je dan rekening houden met een herstellingstermijn van zo'n tweetal weken: gedurende die periode moet je dan ook je laptop missen.

Informeer eens in je vriendenkring of er niemand een headset (klik er op om een voorbeeld te bekijken) heeft die je eventjes kan lenen...als met een headset je gesprekspartner je wel goed hoort (zonder ruis) dan is dit een goede oplossing: de microfoon vangt minder achtergrondgeluiden op en je stoort je huisgenoten niet met je videogesprek omdat je dit nu hoort via de hoofdtelefoon i.p.v. via de luidsprekers van je laptop.

Als uit de test blijkt dat het lukt met een headset kan je de aankoop (deze uit het voorbeeld kost net geen €15) best overwegen en moet je laptop niet opgestuurd worden naar de fabrikant of naar een PC-hersteller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus,

Bedankt voor de aandacht die U an mijn probleem besteedt.

Ik heb niemand in de omgeving gevonden met een dergelijke headset.

Met Medion heb ik geprobeerd via e-mail in contact te komen. Na enkele dagen kreeg ik een bericht van deze firma, dat aangezien de garantie-periode was verlopen, zij eventueel enkel konden helpen indien ik telefonisch contact met hen opnam.

Ik ben een volslagen leek op het gebied van computers, zoals ik in eerdere mails heb uitgelegd. Ik dacht, wanneer ik uitleg op papier krijg, dat voor mij veel duidelijker zou zijn dan in een telefonisch gesprek waarbij men dan telkens moet vragen hoe en waar de onderscheiden items zich bevinden.

Nogmaals bedankt voor uw hulp.

Groeten,

1720C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat de support van de fabrikant buiten de garantieperiode sowieso betalend is...daarom lijkt het me eerder aangewezen om er eventjes mee tot bij een locale PC-hersteller te stappen: mogelijk heeft die wel een headset ter beschikking waarmee je eventjes kan testen ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.