Ga naar inhoud

[OPGELOST] videos op cd zetten,hoemoet ik dat doen?

Gast just someone

Aanbevolen berichten

Gast just someone

Hey,

Ik zou graag videos naar cd zetten,maar met nero lukt dat niet,ik gebruik lege cd's van sonny die tot 4 uur kunnen opnemen.Als ik op een cd wil maken verloopt het goed tot het einde,dan komt er op dat het niet op cd kan gezet worden.Ik dacht aan dat ik teveel filmpjes had opgezet en heb het met minder opnieuw geprobeerd,ook dat faalde.Enig idee wat ik fout heb gedaan of wat er aan de hand is?Kan dat wel met nero?Is er een ander programma/software dat ik kan gebruiken?

Alvast bedankt!

P.S.:Ik ben net nieuw op het forum,als de post volgens jullie ergens anders thuis hoort verzet hem dan maar,laat me dan wel iets weten.

Mijn excuses als deze soort vraag al ergens anders staat.

groetjes just someone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast just someone

hey,

ja ik weet zeker dat het lege dvd's zijn,ik ga dat programma eens proberen,ik laat je iets weten of het gelukt is.

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast just someone

Hey,

bedankt dat je het vraagt,ik heb het programma nog niet kunnen downloaden,omdat we hier aan t renoveren zijn,maar een van dees dagen ga ik het zeker uit proberen,en laat jullie zeker iets weten!

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast just someone

Hey,

Met deep burner is het gelukt,ik heb nog 1 vraagje en dat is kan ik de gebrande cd's ook afspelen op radio of in een dvd - speler?

groetjes en heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.