Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mensen.

heb een probleem kan geen wot meer spelen,heb de laatste update gedaan en nu komt er

error in beeld system error: (0x36B1)"De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie."

25/06/2012 14:19:54 stop update process...

25/06/2012 14:19:54 Stop.

kan iemand mij helpen!!!!!!!

alvast bedankt:adore:

Geplaatst:

Dag spacecab,

welkom op PCH.

Probeerde je reeds een herstelpunt terug te zetten naar een tijdstip van voor die update ?...hoe je dit doet in Vista kan je bekijken als je hier klikt.

Geplaatst:

hallo asus nee heb ik niet gedaan ben een week op vakantie geweest en gisteren voor het eerst weer geprobeert het spel te spelen

die vroeg naar een update (doen ze wel vaker) voor andere maps of tanks maar heb inmiddels je tip gebruikt en het heeft geen succes gehad ben er net trouwens achter gekomen dat mijn windows live messenger ook het zelfde probleem heeft misschien heb je nu een idee wat het kan zijn.

gr spacecab

---------- Post toegevoegd om 19:41 ---------- Vorige post was om 19:35 ----------

Berichten 2

icon1.png

hallo asus nee heb ik niet gedaan ben een week op vakantie geweest en gisteren voor het eerst weer geprobeert het spel te spelen

die vroeg naar een update (doen ze wel vaker) voor andere maps of tanks maar heb inmiddels je tip gebruikt en het heeft geen succes gehad ben er net trouwens achter gekomen dat mijn windows live messenger ook het zelfde probleem heeft misschien heb je nu een idee wat het kan zijn.

gr spacecab

Geplaatst:

Heb je de mogelijkheid om Wot opnieuw te installeren ?...

Wat betreft de fout in Messenger: er zijn héél wat problemen de laatste dagen na de update van Windows Live Essentials.

Onderstaande tip komt van Microsoft:

Om dit probleem te verhelpen verwijder je het Windows Live Essentials programma in zijn geheel waarna je het opnieuw installeert.

Voor meer informatie over het verwijderen van Windows Live Essentials ga je naar Hoe kan ik een of meer Essentials-programma's verwijderen?

Navigeer naar C:\Program Files en verwijder de Windows Live map.

Navigeer ook naar C:\program Files\Common Files en verwijder de Windows Live map.

Herstel Internet Explorer naar de oorspronkelijke instellingen en voer een Windows update uit.

Voor het optimaliseren van je Internet Explorer verwijs ik je graag naar Internet Explorer optimaal laten samenwerken met Hotmail

Als je gebruik maakt van een andere browser, moet ik je naar de help sectie hiervan verwijzen.

Als je problemen ondervindt met het uitvoeren van een Windows update, verwijs ik je graag naar Problemen met Windows Update of Microsoft Update oplossen.

Herstart je computer nadat je de Windows update hebt uitgevoerd. (dit is noodzakelijk)

Schakel je firewall tijdelijk uit.

Opmerking: Het uitschakelen van de firewall kan je computer of je netwerk kwetsbaar maken voor aanvallen van kwaadwillende gebruikers of schadelijke software zoals virussen. Zorg er alsjeblieft voor dat je geen Internet Explorer venster of andere programma’s open hebt terwijl je probeert de Windows Live producten te installeren. Schakel zodra je er in slaagt onze services te installeren je firewall weer in.

Stappen voor het uitschakelen van een firewall zijn verschillend per type firewall, maar in de meeste gevallen kun je de firewall uitschakelen door met de rechter muisknop op het firewall icoon in het systeemvak (rechts van de taakbalk) te klikken, en dan te kiezen voor "Uitzetten" of "Inactief".

Download het programma nu weer via Windows Live Essentials.

Verzeker je ervan dat de juiste taal geselecteerd is.

Bron: Microsoft Answers.

Geplaatst:

verwijder je het Windows Live Essentials programma in zijn geheel dit heb ik gedaan is dat voldoende

Herstel Internet Explorer naar de oorspronkelijke instellingen en voer een Windows update uit en hoe doe je dit

sorry hoor ben een noob op dit gebied

Geplaatst:

Ruim nu eerst je systeem op met Ccleaner zoals hieronder beschreven:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Herstart nu je PC.

Nu kan je Internet Explorer resetten:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Nu ga je viaStart --> Configuratiescherm --> Systeem en beveiliging --> Windows Update.

Klik aan de linkerkant van het scherm op Naar updates zoeken, download en installeer de eventuele updates.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.