Ga naar inhoud

Beeld blijft hange

frenkul

Aanbevolen berichten

Hey,

laptop info:

Ik heb een Chiligreen laptop 2gig ,160gig hard disk, intel duo core 1.73, Nvidia Geforce Go 7300 tot 512 shared.

ik heb deze laptop ongeveer een jaar en heb er een tijdje geleden xp pro opgezet. Ik heb er xp op gezet omdat ik met vista nogal wat problemen had en laatste probleem was dat als ik een spel speelde of zelfs wanneer ik gewoon in windows bezig was het beeld opeens blijft hange en ik verder niks meer kan doen als opnieuw opstarte.

waarna ik de laptop moet opnieuw opstarte.

na ongeveer 4 of 5 keer opnieuw opstarte in veilige modus of gewoon normaal opstarte kom ik eindelijk in windows en dan loopt hij weer een tijdje totdat hij weer blijft hange.

Ik denk d8 zelf al dat het aan de videokaart lag dus heb ik al eens wat verschillende drivers geprobeert maar dat heeft nog niks geholpen.

Weet iemand hier mischien een oplossing voor ? of nog vragen?:viking:

Bedankt, Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel nog iets gevonden mischien kunnen jullie hier iets mee

dxdiag>Beeldscherm>Opmerkingen:

Bestand nv4_disp.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige laptop (merken) hebben hier wel eens vaker last van (dat ze plotsklaps blijven hangen en zulk soort fratsen) als u overstapt op vista of downgrade naar xp.

misschien eens slim om op de website/forum naar gelijkaardige problemen te zoeken?

misschien dat er daar wel iets over staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.