Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Mijn zoon erbij gehaald en die begreep direkt wat je bedoelde. Het is gelukt nu, we kunnen op het internet met de pc zonder eerst de laptop op te starten. Veel dank voor je hulp:-)

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

We hebben 2 dagen internet gehad op de pc zonder de laptop te moeten opzetten. Maar nu werkt het weer niet. De laptop moet opstaan voor we internet bekomen op de vaste pc.

Geplaatst:

REACTIE :(Als ik dit typ en enter druk komt er gewoon terug. c:\windows\system32>) deze reactie was juist van "bokske" nu moet je nog even naar c schijf gaan en dan ipconfig tekst bestandje openen en deze tekst kopieeren en hier plakken.

Geplaatst:

Heb ik gedaan, maar ik moet nog steeds eerst de laptop inschakelen vooraleer ik internet heb op de pc. Als ik daarna de laptop weer uitschakel blijf ik wel internet hebben op de vaste pc.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.