Ga naar inhoud

Nieuwe draadloze router

Liest

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een nieuwe draadloze router sitecom, wireless gigabit 300N x5. De oude heeft het opgegeven maar werkte altijd goed. Nu heb ik volgens de aanwijzing op de installatie voorschriften alles geinstaleerd. Mijn laptop herkent wel de router en is ermee verbonden maar ik kan niet op internet. Het modem werkt verder goed. Nu even via een kabel deze mail versturen. Samen werken doen ze dus niet. Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

kan je misschien even bellen naar je internetprovider? Die helpen je ook altijd graag.

Omdat wij niet echt weten wat voor een situatie je thuis hebt, en wat de meldingen zijn, kan ik u niet echt verder helpen.

Sascha

Beste Sascha bedankt voor het zo snel reageren. Mijn internetprovider kon ook niets voor mij doen. Nu heb ik een hele handige buurjongen die werkt in de ict en die heeft het voor mij gefikst. Was nog een heel gedoe. Maar dan heb je ook wat.

Groetjes Liest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.