Ga naar inhoud

Dell Inspiron 9400 - grafische kaart driver


Optika

Aanbevolen berichten

Na het installeren van Windows 7 32 bits versie werkt de webcam niet meer met Windows Live Messenger.

Ik krijg telkens een melding in de aard van "webcam niet comptatibel met grafische kaart".

Voorheen was Windows XP geinstalleerd en tot dan werkte alles prima.

Ik veronderstel dus dat ik een Windows 7 compatibele driver moet installeren.

Op de website van Dell kan ik die niet vinden.

Iemand met hetzelfde probleem ..... die toch een driver gevonden heeft ???

Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste,

voer even de volgende stappen uit om je systeem te laten analyseren:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met "Ja".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst? Klik HIER.

Ook DIT filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de type-aanduiding van je Dell nog eens extra checken ?...volgens wat ik kan terugvinden heeft een Dell Inspiron 9400 geen ingebouwde webcam.

Mocht je de service-tag terugvinden dan mag je deze ook posten.

Kan je bovenstaande vraag ook beantwoorden.? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, inderdaad deze laptop heeft GEEN ingebouwde webcam.

Mijn probleem is dat geen enkele externe webcam nog werkt met bijvoorbeeld Windows Live Messenger nadat ik Windows 7

geïnstalleerd heb.

Service-tag : 414-617-668-75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, Ik heb geen volgorde drivers .... .wordt automatisch gedaan bij het installeren van Windows 7. En ik ben niet de enige die een probleem heeft met webcam en Windows Live Messenger. Dell heeft er GEEN driver voor.

Lamentabele service na garantie periode ...... Eerst 89 euro aan hen overmaken en dan nog eens 200 à 300 euro.

Google maar eens "Inspiron 9400 windows 7 driver graphics card" dan zul je zien hoeveel personen dezelfde problemen hebben.

Toch bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de installatie van Windows 7 dien je nog tal van drivers te installeren..dit is noodzakelijk voor het herkennen van de hardware en de goede werking er van.

Een Dell is zéér gevoelig aan de volgorde waarin dit installeren wordt uitgevoerd...clarkie postte reeds een link met aanvullende info, hier kan je dezelfde info bekijken in het Nederlands.

Wanneer een fabrikant aangeeft dat zijn product niet compatibel is met een bepaald besturingssysteem dan kan je je inderdaad aan de nodige problemen verwachten...meestal doen de Vista-drivers het onder Windows 7, maar dat is niet altijd zo.

Lijkt me de moeite waard om het op de correcte manier te proberen... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.