Ga naar inhoud

Ik raak niet meer op een website...

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik babbel nogal graag op een bepaald forum van bbforum.be en ik raak daar sinds eergisteren niet meer op. Heel raar, alle andere websites lukken zonder problemen, maar die website niet.

Hoe zou dit komen? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens of dat je de meest recente versies hebt van Java en Flashplayer.

Eventueel kan je de huidige verwijderen via je configuratiescherm en nadien bovenstaande installeren.

Kuis eveneens je systeem eens op:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jion, bedankt voor je hulp. Het probleem heeft zich intussen zelf al opgelost, want we zijn overgeschakeld naar een snellere internetverbinding (Telenet Fibre shake) en ik kan terug op de site. Ik blijf het vreemd vinden dat één site niet lukte en al de rest wel, maar er moet dus iets aan onze internetverbinding gescheeld hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geluk was maar van korte duur, ik heb weer net hetzelfde probleem. :( Ik vertrek morgen op reis voor drie weken, maar daarna ga ik de suggestie van Jion eens volgen en mijn systeem opkuisen. Zal sowieso geen kwaad kunnen. :)

---------- Post toegevoegd om 17:15 ---------- Vorige post was om 17:01 ----------

SUPER! Heb het zonet toch even opgekuist en het is gelukt! Heel erg bedankt en heb weer iets bijgeleerd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.