Ga naar inhoud

Bootable USB stick maken voor Win OS

Gast playerbynature

Aanbevolen berichten

Gast playerbynature

Weet iemand of heeft iemand al een bootable USB stick kunnen maken voor een Win OS.

Heb MKBT al gebruikt van Bart's page maar die werkt niet by my en is enkel maar opstartdiskette.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit mijn windows CDtje van XP aangepast om installatie op USBsticks mogelijk te maken, maar na 8 verschillende USBsticks gekocht te hebben ben ik ermee gestopt... lukte me gewoon niet.

Op dat vlak zit je bij linux iets beter, daar zijn er distributies die eigenlijk volledig toegespitst zijn op installatie op een USBstick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is blijkbaar een of ander live xp op usb stick...

maar dat is naar mijn wete niet legaal dus daar gaan we verder niet op in ook.

het is dus wel mogenlijk maar ik zou niet weten hoe dit te doen is op een legale manier.

een goed alternatief is linuxlive cd mac op een stick of een U3 usb stickje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast playerbynature

Ey Dany bedankt voor de Link. Maar heb de zelfde van Bart's MKBT. Maakt enkel een opstartdisk van USB stick. De bedoeling is eigenlyk om volledig op te starten van USB stick en OS daarvan dus te draaien. Met andere woorden geen OS meer installeren op de HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.