Ga naar inhoud

Minecraft Blue Screen

w1p3out_22

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een blue screen op zich kan geen kwaad; integendeel, het dient om je systeem te beschermen (zegt windows zelf).

Als je slechts heel af en toe een blue screen krijgt, moet je er niets achter zoeken.

Als het echter veel voorkomt of telkens dezelfde foutmelding geeft, of steeds hetzelfde bestand als oorzaak opgeeft, dan moet het wel bekeken worden want dan kan het op een hardware of een driver fout wijzen.

Of zoals in jouw geval kan het ook komen van slecht ginstalleerde software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet weer een bleu screen gehad toen ik een minecraft server en minecraft zelf aan het spelen was. (Wat ik al enkele weken doe) Maar vandaag merk ik dat dat meer geheugen als anders opneemt (95% mijn mijn geheugen) deze keer kwam de bleu screen door "ndis.sys". Ik denk dat de BS gewoon komt omdat ik teveel geheugen aan het gebruiken was, weet er iemand misschien hoe het komt dat dat opeens zoveel geheugen verbruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.