Ga naar inhoud

PS3 niet online help :(

Aanbevolen berichten

Mijn papa heeft ervoor gezorgd dat er een sterker internet signaal is.

Nu hij heeft daardoor ook een kaske vervangen...

Vroeger was er een wireless acces point van linksys met daarop aangesloten d-link... en werkte alles perfect...

terwijl er nu enkel een niu-2D4TB (die er ervoor ook al kon zijn) hangt, met daarop cbn CH6541E...

geen idee wat dat allemaal is... maar het internet op mijn ps3 werkt dus niet :( !

Op de computer(internet) is alles in orde dus mijn vader zal echt niet genijgd zijn dit probleem aan te pakken :'(

Kan er alstublieft iemand mij helpen !?

btw de foutmelding is :

time out tijdens het maken van een verbinding met het toegangspunt

bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die niu-2D4TB is een netwerkverdeler/ versterker van telenet en zorgt ervoor dat je een signaal voor TV, telefoon en internet hebt en die cbn CH6541E komt ook van telenet.

Zijn jullie op een andere provider overgeschakeld, dus Telenet?

Of zijn jullie bij telenet overgestapt naar een andere abonnementsformule?

Die apparatuur is geplaatst door Telenet.

Hoogstwaarschijnlijk is er een andere beveiliging voor je draadloos internet.

Dus als je aan papa vraagt naar die nieuwe codes en ingeeft op je PS3 zal het terug in orde moeten zijn.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Taella11,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.