Ga naar inhoud

NOT NEW: Micorfoon gaat niet

Aanbevolen berichten

Ondanks, als standaard afspeel apparaat zijn speakers of heahphone(jack groen van voor), standaard opname apparaat microfoon jack roze van voor nog steeds geen klank. Heb alles eens uitgeschakeld en één voor één ze proberen te configureren en testen. Als ik bv. teamspeak gebruik, gaat de groene klank indicator mee omhoog met de klant uit bv de channel. Maar verder snap ik het niet meer. Heb ook een hp beats audio volume mixer, maar deze is identiek de instellingen die je in de windows volume control panel zet. Heb ook alle actieve programma's die audio input zouden hebben afgesloten zodat het daar ook al niet meer kan botsen. Wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen? Het net zit vol met problemen en diagnoses en oplossingen dat ik moe ben om verder te zoeken. Desnoods met mijn nieuwe bak terug eens bij de winkel passeren. Maar eerst en vooral doe ik toch beroep op de ervaring van de forum leden. Dus daarom, dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.