Ga naar inhoud

systeemherstel

weeter

Aanbevolen berichten

hey,ik ben nog maar een kind en een week of 3 geleden instaleerde ik world of warcraft (de versie dat je tot aan lvl 20 mag spelen) ik ben nog niet aan level 20 met m'n paladin en ineens was er een update van AVG en mijn wow launcher icoon zag eruit als een wit A4 blad met in de rechter bovenhoek een ezelsoor aan.als ik er dubbel op klik werkt het niet en als ik rechts klik komt er geen ''openen'' op en geen ''compatibiliteitsprobleem oplossen'' op ik probeerde dus een systeemherstel en er kwam op "er zijn fouten gevonden op schijf OS_instal (C:)" en er kwam op dat ik die fouten kan herstellen bij het opnieuw opstarten,maar daarbij was er ook weer een fout waardoor dat weer niet lukte.

dus moet ik dit met een systeemherstel oplossen of zijn er andere mogelijkheden,

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag weeter,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.