Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Gebruik TrueImage sinds jaren en heb hem geïnstalleerd op een oudere computer Asus K8V deluxe met XP. Ik heb een image gemaakt en wil deze restoren, hetgeen niet lukt (reboot en loader geladen, krijg het Acronis venster en dan blijft hij hangen). Waarom? Kan iemand mij uitleggen. Ik heb de gratis "EaseUS-back up" geïnstalleerd en deze werkt perfect maar is wel ietsje trager (gratis?).

Dank op voorhand.

Roger vm

aangepast door Roger vm
Geplaatst:
Heeft je Windows xp op zijn minst service pack 2 aan boord?

Xp pro met sp 2 werkt perfekt met alle programma's zoals Pagemaker, Corel Draw, Libre office, Nero 6, Audacity, etc.

Ik heb vroeger MSI-board gehad met dezelfde programma's en alles werd weggeschreven met TrueImage zonder problemen. Ik denk dat het Moederbord van Asus (met raid die niet aktief is) het probleem moet zijn maar ik ben er niet zeker van; vandaar mijn vraag om te weten te komen og iemand er een oplossing voor gevonden heeft.

Roger vm

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.