Ga naar inhoud

Nieuwe laptop, snel beslissen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb even hulp nodig met het kiezen van één van de 3 laptops die ik in m'n hoofd heb:

1: Lenovo Ideapad z580 (nu €680):

Processor: intel core i5 3210M (2,5GHz dual core)

8GB werkgeheugen

Videokaart : Nvidia Geforce 630M (2GB)

750GB harde schijf

2: Acer Aspire 5560G-83528G75MN (€600)

Processor: AMD A8-3520M (1,6 GHz quad core)

8GB werkgeheugen

Videokaart : AMD Radeon HD 7670M/6620G

750 GB harde schijf

3: Acer V3-571G-53218G75 (€600)

Processor: intel core i5 3210M (2,5GHz dual core)

8GB werkgeheugen

Videokaart : Nvidia Geforce 630M (2GB)

750GB harde schijf

Ik weet dat Acer nogal een slechte naam heeft momenteel maar ik ben zuinig op m'n spullen en wil weten of dat verschil in prijs met de Lenovo het waard is.

Verder zou ik willen weten welke laptop jullie zouden kiezen, niet kijkend naar het merk. Ik zou de laptop willen gebruiken om te gamen maar ook voor m'n studie(uni). Welke van deze 3 laptops kan beter gamen en welke is beter om te gebruiken om te internetten en zulke dingen?

Als jullie een andere laptop weten die even duur is maar beter dan hoor ik het graag.

Bedankt voor het lezen/reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou je zeggen van de Medion Erazer X6815:

1: I5-2450m

4gb ram

500 gb storage

Nvidia geforce gt 555m (2gb)

Of de lenovo y570:

I5-2430M (dual core)

6GB ram

750 gb storage

nvidi geforce gt 555m (1gb) / intel hd graphics 300" 1GB)

van al deze laptops, welke zou het beste zijn om te gamen en welke om andere dingen mee te doen als internet etcetera?

aangepast door Jony77
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.