Ga naar inhoud

2 modems

Aanbevolen berichten

Gast capronicus
Geplaatst:

atm gebruik ik 1 router en 1 modem voor mijn internet, maar kzou graag een tweede modem/router willen gebruiken, deze zou dan in een andere kamer staan. Het enige probleem is dat alsk de 2de router/modem insteek de ander modem uitvalt :s . enige idee waar dit aan ligt ?:bawling:

Geplaatst:

- wat zijn de toestellen exact (liefst merk + type)

- wat is het doel dat je probeert te bereiken met de opstelling die 2 routers + modem?

Gast capronicus
Geplaatst:

de modem en router zijn een thompson speedtouch 516 v6 en een belkin wireless g mmo router.

De andere modem/router is een linksys wireless-G ADSL home premium.

De reden hiervoor is omdat de de thompson redelijk zware laggspikes (5seconden) heeft waarbij ik ff geen internet meer heb , dit probleem hebk al eens gepost maar na het updaten van firmware blijven de laggspikes en om online te spelen is dit vrij irritant, daarom zou de linksys (die iets minder goed is maar niet uitvalt)in een andere kamervoor de spelcomputer dienen :)

Geplaatst:

Je kan sowieso maar 1 modem gebruiken op je telefoonlijn dus je moet ofwel voor de Thompson of de linksys kiezen. Gezien de lagspikes ligt de linksys dan voor de hand...

Op zich heeft deze linksys de functies van de 2 andere toestellen, zowel de modemfunctie, de router & de wirelessfunctie zitten er al in. Waarom zou je dan die andere 2 toestellen nog willen gebruiken?

Gast capronicus
Geplaatst:

jammer toch bedankt, dan maar linksys

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.