Ga naar inhoud

geen verbinding maken met modem telenet

Aanbevolen berichten

Ondertussen heb ik ook windows7 geinstalleerd op de Vista pc en kregen we dezelfde foutmelding. Nu kreeg ik de melding dat het een windowsbeveiliging was die moest ingegeven worden met login en paswoord. Deze morgen heb ik een nieuwe netwerkkaart gaan halen en inderdaad, ik had direct toegang tot

het invullen van de sleutel die ik had meegekregen van Telenet. De netwerkkaart van verouderd. Nu heb in contact met de telenet modem, de verbinding is uitstekend, er zijn geen fouten meer te bekennen maar hij kan geen website openen. Ik ben hier al een kwartier aan het wachten op het openen van een site. Wat kan hiervan het euvel zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik deze typ krijg ik de melding toegang geweigerd. Ondertussen heb ik nog een update gedaan van Windows7. Ik had wel zo'n 116 updates. Ik ben nu aan het surfen met Google chrome en momenteel is de snelheid goed. Het is dus iets heel raar vind ik. KAn dit misschien te maken hebben met het ramgeheugen? Ik heb hier maar 2Gb ram insteken. Nog eens bedankt voor al de moeite!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik de stekker van de modem een seconde of 10 eruitgetrokken en alle problemen zijn ineens van de baan. Supersnel internet zonder weg te vallen. Dus kan ik deze topic markeren als opgelost. Nog eens bedankt voor de moeite en uw tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.