Ga naar inhoud

Game computer laten samenstellen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben binnenkort van plan een game pc te laten assembleren. Ik heb hem uiteraard nodig om te gamen, spellen zoals Diablo 3, Skyrim, the Witcher 2 en toekomstige games. Mijn budget is maximaal 1000 euro, dat is inclusief alle randapparatuur zoals muis, toetsenbord en monitor. Ik wil de PC graag laten assembleren op sites zoals gamepc.nl of gamecomputer.nl. Ik ga niet overklokken, waarschijnlijk wel over een paar jaar de videokaart upgraden als dat nodig is. Een besturingssysteem is niet nodig, die download en installeer ik zelf wel, en ik heb ook niet echt een voorkeur aan specifieke onderdelen en geen speciale wensen. Wel heb ik dus randapparatuur nodig, maar dat kan ik zelf wel uitzoeken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat de beste keuzes zijn betreffend de processor, videokaart en andere onderdelen, of ik bijvoorbeeld ook een SSD erin moet doen of juist meer geld in de processor moet steken.

Ik dacht zelf eraan eentje te laten maken bij gamepc.nl , maar ik weet niet echt hoe ik de beste gameprestaties uit die 1000 euro kan krijgen.

Alvast bedankt,

S. de Wind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stegisoft, bedankt voor je reactie.

Het ging mij er in eerste instantie niet om dat ik hem per se bij gamepc.nl koop, een andere website waar je hem kan laten assembleren is ook prima. Verder hoef ik ook niet een SSD schijf erbij als dat niet in het budget past, en natuurlijk ook niet de duurste videokaart. Ik ben tevreden als ik spelletjes als Skyrim en The Witcher 2 lekker vloeiend kan spelen, al dan niet op de hoogste resolutie. Zelf dacht ik aan deze samenstelling van gamepc.nl

Samenvatting

- AMD Game PC

• Cooler Master HAF 912
  • 550 Watt Voeding
  • AMD Zambezi FX-4100 Quad...
  • Standaard koeling
  • Asus M5A78L-M/USB3
  • 7.1 Geluidskaart
  • 12GB DDR3 Werkgeheugen C...
  • 500 GB SataIII Hardeschi...
  • DVD Brander Samsung Opti...
  • AMD Radeon 7850 2GB
  • 51-in-1 Cardreader
  • 1Gbit netwerkkaart
  • 22" LG E2211S-BN Full-HD...
  • Windows 7 Home Premium 6...
  • Gratis Battlefield 3 PC ...
  • 2 jaar carry-in (gratis ...

Totaalprijs: € 983,00

Wat vinden jullie hiervan? Alle kritiek is welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tweede samenstelling van Stegisoft is véél beter dan bovenstaande van Gamepc.nl. Ik zou hier echter toch opteren voor een ander moederbord - de Gigabyte Z77-D3H - omdat deze wat beter presteert en daarbij nog goedkoper is. Dan kom je uit op deze samenstelling.

Als CPU-koeler kan je de Gelid Tranquilo Rev. 2 nemen, een uitstekende en stille koeler.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.