Ga naar inhoud

McAfee total protection 2012 upgrade

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Sinds een 3 tal jaren gebruik ik McAfee als beveiliging zonder problemen. Sinds twee dagen krijg ik iedere keer de melding dat mijn pc risico's loopt. Wanneer ik deze dan open zie ik dat er geen updates meer worden gedaan en toch staat de automatische updates aangeklikt. Heb contact gehad met McAfee zelf en van daaruit is de oudere versie ervan verwijderd en moest ik de nieuwe versie opnieuw installeren. Maar eerst moest ik malwarebytes verwijderen. Wanneer ik naar configuratiescherm kijk staat deze er tussen en als ik klik op verwijderen krijg ik de melding dat deze uninstal niet beschikbaar is. Hoe kan ik deze alsnog verwijderen?

Met dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ricardo,

Indien je MBAM niet op de normale manier kan verwijderen, kan je dit doen via deze handige tool: Revo Uninstaller.

Deze zal eerst gebruik maken van de standaard uninstaller, en zal daarna alle overgebleven mappen en register verwijderen. Je dient dan enkel op "alles selecteren" en op "verwijderen" te klikken.

Na het verwijderen, dien je wel je pc opnieuw op te starten alvorens verder te gaan met de installatie van MacAffee.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Alles blijkt in orde te zijn nu. Malwarebyte verwijderd en de upgrade van McAfee terug geïnstalleerd. Pc weer beveiligd en hoop nu dat het zo blijft, want er was toch een lichte paniek.

Zal deze als opgelost aanklikken.

Bedankt en tot ziens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.