Ga naar inhoud

Computer start wel op, maar ik heb alleen maar een zwart beeld?


Aanbevolen berichten

Deze morgen startte ik dus mijn laptop op, en ik zag wel dat hij werkte.

Alhoewel ik na een tijdje doorhad, normaal gezien als die opstart hoor je hem eerst een erg luid blaasgeluid maken dat na een paar seconden sterk vermindert (opstarten van een pc neemt veel in gebruik hoorde ik, daarmee).

Leek wel alsof die helemaal niet "bezig was" met opstarten.

Maar, ik bleef erg lang een zwart beeld hebben, dus drukte ik 5 seconden op de aanknop.

Ik heb daarna nog 2 keer geprobeerd hem op te starten, maar met telkens hetzelfde resultaat.

Nu ben ik wat research gaan doen en zijn er 3 problemen die ik kan hebben:

- videokaart aangetast/stuk

- BIOS bug

- scherm gewoon stuk

Ik heb een HP Pavilion dv7 Notebook, 64-bit.

Graag een zo snel mogelijk antwoord, want ik ga hem morgen binnendoen zodat ik goed kan uitleggen wat het probleem is zodat ze niet meer het probleem moeten achterhalen.

---------- Post toegevoegd om 15:28 ---------- Vorige post was om 15:22 ----------

Oh ja, zou het kunnen dat "De Sims 3" dit heeft veroorzaakt?

Ben het na de examens namelijk nog wat aan het spelen geweest, en dit spel had in 1 van de dagen al eerder een kleine vastloping.

Soms tijdens het spelen bleef het spel ook af en toe hangen, zo'n 5 seconden en dan was het terug oke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga hem morgen binnendoen zodat ik goed kan uitleggen wat het probleem is zodat ze niet meer het probleem moeten achterhalen.

Het lijkt me logisch dat wanneer je een laptop naar een hersteller brengt en betaalt voor de service dat je dan ook service krijgt: het opzoeken/achterhalen van het probleem en het herstellen.

En...als ik hier lees sukkel je al geruime tijd met deze laptop...:dong:

De punten die je aanhaalt behoren allemaal tot de mogelijkheden, net als schade door oververhitting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me logisch dat wanneer je een laptop naar een hersteller brengt en betaalt voor de service dat je dan ook service krijgt: het opzoeken/achterhalen van het probleem en het herstellen.

En...als ik hier lees sukkel je al geruime tijd met deze laptop...:dong:

De punten die je aanhaalt behoren allemaal tot de mogelijkheden, net als schade door oververhitting.

Heb ondertussen al lang een nieuwe :) Dat bericht dat je had gequote is nog van mijn oude laptopt, degene die ik nu heb, heb ik gekregen in begin 2011.

En klopt xD Ze moeten het zelf maar vinden wat het probleem is :P Maarja, dacht misschien dat dat wat makkelijker zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.