Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedeavond,

Ik heb mijn neefje voor een week ivm de vakantie, hij had zijn laptop Presario CQ61 mee genomen en is er helemaal mee in zijn noppjes.

Ik hoorde vanmorgen dat er wat mis moest zijn want helemaal over stuur zijn laptop deed niets meer. Gisteravond gewoon afgesloten en vanmorgen kwam er geen leven meer in. Ik heb natuurlijk volop gezocht op de site van HP maar niets. Ik heb wel de test gedaan voor de stroom toevoer en die is goed het led lampje brand maar geen teken van opstarten. Wat kan het zijn en wie kan mij helpen zodat ik op mijn beurt mijn neefje weer kan laten lachu

Bedank alvast

Geplaatst:

Clarkie,

Ik heb via een site an Hp kunnen testen of de voeding kapot was en het opnieuw plaatsten evt van geheugen card,dan moet ik idd opstarten zonder accu maar resultaat leverde het niet op.

Geplaatst:

Dus je krijgt ook geen BIOS scherm te zien?

Merk je dat er een opstart gebeurd, hoor je iets opstarten?

Een mogelijkheid is dat het scherm stuk is, kan je een extern beeldscherm aansluiten zodat je weet of er beeld is.

Geplaatst:
Dus je krijgt ook geen BIOS scherm te zien?

Merk je dat er een opstart gebeurd, hoor je iets opstarten?

Een mogelijkheid is dat het scherm stuk is, kan je een extern beeldscherm aansluiten zodat je weet of er beeld is.

Nee krijg helemaal niets, als ik hem aansluit met accu erin branden de led lampjes naast stekker en voor op de rand. maar op power knop drukken doet niets. als ik dan de stekker uit de laptop haal knippert het led lampje aan de voorzijde 2x, dat vond ik wel opvallend

Geplaatst:
IK vrees dat je er toch mee langs een pc hersteller moet gaan.

Aan hardware kunnen we van hier uit niet veel doen.

Hai Clarkie,

Ik was er ook al bang voor, maar is niet anders.

Ik ga hem morgen maar ff weg brengen en hopen dat het meevalt.

Maar ik wil je wel ontzettend bedanken voor het mee denken en je moeite.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag tiny65,

Is de laptop terug werkend?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Hai Clarkie,

Mijn neefje ondertussen weer naar huis laptop niet aan de gang gekregen, breng hem eind deze week hier ff weg en hoor wel wat het is geworden en de problemen zijn.

Ik zal het onderwerp idd afsluiten. Bedankt voor alle inzet .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.