Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij krijgt de foutmelding,

Kan de host POP3 niet vinden.Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven.Account:'pop3',server 'pop3',protocol pop3,poort 110,bevieligt

d(ssl):nee,socket-fout:11001,foutnummer 0x800cccod.:bawling:

Geplaatst:

Beste kape,

Heb het probleem kunnen oplossen via online support.

Wij hebben de mail instelling van telenet kunnen douwnlouden via online support.

Het eenige probleem is dat hij zijn paswoord niet meer kent .

Als je de eerste keer een mail wil ontvangen moet je eerst je gebruikersnaam en paswoord ingeven.

wij hebben geprobeert met de optie paswoord vergeten maar dan wordt het paswoord u per e-mail doorgemailt wat in ons geval niet kan omdat dus de mail server

door het paswoord word geactieveerd.

Geplaatst:

Ben geen Telenet-gebruiker, maar kan je daar je berichten niet lezen via Webmail ? Dan moet je dat eerste bericht daar toch kunnen bekijken. Of heb je daar datzelfde paswoord voor nodig ?

Geplaatst:

heb je hetzelfde wachtwoord voor nodig.

Dit vormt echter geen probleem als je het verloren bent. Zoek een factuur op van Telenet; daarop staat je klantennummer.

bel dan naar 015 66 66 66 en leg het daar gewoon uit, zij zullen daar wel een oplossing voor vinden. (klantennummer heb je sowieso nodig, als je dat niet weet moeten ze die nog opzoeken en dan hang je lang aan de telefoon ;))

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Passwoord kan je gewoon opvragen a.d.h.v. de nummer op je modem hoor

(Google -> Telemeter -> Telemeter.telenet.be(iirc) -> Aanmelden -> Wachtwoord vergeten -> Modem selecteren -> Nieuw passwoord opslaan in je geheugen)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.