Ga naar inhoud

Extender

knal

Aanbevolen berichten

Geachte PCHF'ers,

Ik heb thuis internet via de kabel wat allemaal goed en snel werkt alleen het nadeel is ik heb op zolder geen internet dit dacht ik op te lossen door een "Universal WiFi Range Extender WN3000RP" te kopen alleen zit ik met een probleem.. Het werkt niet.

Moet je een kabel van je router in de extender doen zodat je in de rest van het huis internet hebt? Of is een extender een soort router?

Ik heb geprobeerd een kabel van de router in de extender te doen en verbinding te krijgen maar krijg te horen dat ik te ver weg ben terwijl ik er pal naast zit..

Ik wacht uw antwoord af, alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook zo'n extender.

Je moet hem gewoon in een stopcontact plaatsen.

De extender zodanig plaatsen dat die zelf nog een goed signaal ontvangt.

Draadloos de beveiliging instellen, zoals in de handleiding uitgelegd, waarvoor er twee methodes zijn.

Je kan gebruik maken van de wps knop indien de router hier ook over beschikt of instellen via browser.

Indien je een recente router van telenet hebt kan je via wps werken vanuit "mijn telenet" om de beveiliging in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag knal,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.