Ga naar inhoud

Hulp nodig voor Blue Screen Of Death

GVDW1995

Aanbevolen berichten

Ik heb deze maand een eigen desktop samengesteld & ineengestoken. Alles werkt goed tot op bluescreens na.

Ik krijg deze wanneer ik niets doe, wanneer ik enkel op itunes zit, wanneer ik teamspeak of java gebruik.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb de driver van grafische kaart geupdate omdat dat ergens op een andere forum stond dat dat het kon oplossen. Niet dus...

Hierbij hulp gevraagd. Als u info nodig hebt vraagt u maar. Ik weet niet juist wat jullie nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het geheugen om één of andere reden niet goed samenwerkt met de geheugencontroller en chipset zou dit wel eens een mogelijkheid kunnen zijn.

Door dingen uit te sluiten zullen we op zoek moeten naar de oorzaak van je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.